مردم جهان به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول کسانی که موافقند مردم جهان به دو دسته تقسیم میشن و دسته دوم کسانی که مخالفند مردم جهان به دو دسته تقسیم میشن

وبلاگ آموزش سی شارپ

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز که به من لطف داشتید و وبلاگ رو دنبال کردین...از مباحثی که قصد داشتم مطرح کنم
File,delegate,event
هنوز باقی مونده که احتمالاً تو تابستون می گم...شاید هم نگفتم هیچ وقت!:D
به هر حال ادامه آموزش رو تو درس ساختمان داده می گم! به آدرس زیر:
http://datastructurekelas.blogspot.com
تا اطلاع ثانوی موفق باشید!:D

۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

آموزش #C

سلام دوست من!

امیدوارم که تا امروز به خواسته هات رسیده باشی!

من دانشجوی دانشگاه آزاد تهران جنوب رشته نرم افزارم! و تو درس برنامه نویسی مشکلاتی دارم!

من برای این که هم خودم یاد بگیرم هم به کسایی که علاقه دارن #C یاد بگیرن کمکی کرده باشم به پیشنهاد یکی از اساتید(استاد مبانی و پایگاه داده ها دانشگاه تهران جنوب دانشکده فنی!) تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بسازم!

به امید روزی که همه از وقتی که داریم به خوبی استفاده کنیم!

راستی...آدرس وبلاگ رو مسخره نکن...اسم هایه درست و حسابی رو اجازه نمی داد!;)

۵ نظر:

  1. دست شما درد نکنه آقای محمد علی

    حتما منتظر درس های شما هستم

    موفق باشید

    شهاب

    پاسخحذف
  2. سلام مطالبت بسیار جالب بود! اگه می شه بیشتر بنویسن
    توضیحاتتون عاللللللیه

    پاسخحذف
  3. سلام من محسنم. دانشجوي ترم اول كامپيوتر ميخواستم يك زبان برنامه نويسي را دنبال كنم كه خيليها #c رو پيشنهاد مي كنن حالا شمايي كه به نوعي اين زبان رو به عنوان اولين زبان خود انتخاب كرديد ميخواستم بدونم واقعاً از اين زبان راضي هستيد يا نه. خواهشمندم منو راهنمايي كنيد. حتماً سر به وبلاگتون مي زنم موفق باشيد.

    پاسخحذف
  4. سلام
    خیای خوب نوشتین .مرسی
    موفق باشید

    پاسخحذف
  5. كو مطالب آموزشي ؟

    پاسخحذف